Мәжіліс электромобиль иелерін тұрақта ақы төлеуден босататын заңды қабылдады

Электрокар иелері электр желілеріне өз бетінше көлігін қуаттай алмайды. Бүгін Мәжілісте экологиялық таза көлікті танымал ету және электромобильдерге арналған инфрақұрылымды дамыту мәселелері бойынша да заң жобасы қаралды. Заң жобасында біраз жаңалық бар. Елімізде соңғы үш жылда электр көліктерінің саны 13 есе көбейген, яғни 570-тен 9813-ке өскен. Алматы қаласы көш бастап тұр. Одан кейінгі орында Астана қаласы мен Алматы облысы. Асхат БАТЫРҒОЖИН, ҚАЛА ТҰРҒЫНЫ: Мен электромобильге ауысқалы 9 ай болды. Меніңше, өте үнемді көлік. Аккумуляторын 5 мың теңгеге бір толтырсам апта бойына жетеді. Жанармай құймаймын, салық төлемеймін және тұрақтар тегін. Тек, электр көліктері үнемі қуаттауды қажет етеді. Бірақ, қазір ол тапшы. Ел бойынша 112 ғана станция бар. Ильяс ӘШІМХАНОВ, АВТОСАРАПШЫ: Электромобильдер қазір үлкен қалаларда айдағанға тиімді, бірақ жүргізушінің тағы бір бензин көлігі және электрокар үшін жеке зарядтау станциясы болса ғана жақсы. Енді полиция ортақ электр желісіне қосылған электрокар иелеріне айыппұл салуы мүмкін. Яғни, электрокар иелері электр желілеріне өз бетінше көлігін қуаттай алмайды. Мәжілісте қабылданған заң жобасында осындай талап қарастырылған. Сондай-ақ, жолдарды жобалау кезінде электр көліктері үшін бөлек орындар бөлу, тұрғын және қоғамдық аймақтарда, сондай-ақ электрқуаттау станциялары бар тұрақтар салу жоспарланып отыр. Арман ҚАЛЫҚОВ, ҚР ПАРЛАМЕНТІ МӘЖІЛІСІНІҢ ДЕПУТАТЫ, «AMANAT» ФРАКЦИЯСЫНЫҢ МҮШЕСІ: Бұл ретте әкімдіктерге электрқуаттау станцияларын орналастыру бойынша шешім қабылдау құзыреті беріледі. Сондай-ақ оларға әуежайларда, вокзалдарда және басқа да әлеуметтік, мәдени және демалыс нысандарында электрқуаттау станциялары бар такси тұрақтарын ұйымдастыру және жабдықтау функциялары беріледі Сондай-ақ бүгін депутаттар «Автомобиль көлігі туралы» және «Жол жүрісі туралы» заңдарына тиісті түзетулер енгізді. Онда автобустар мен троллейбустар жүргізушілерінің жасын жиырма үш жасқа дейін төмендетуді және олар үшін кемінде үш жыл жұмыс өтілін белгілеуді ұсынды, ал «D1» кіші санатындағы жүргізушілер үшін жұмыс өтілі кемінде бір жыл болуы тиіс.

Читать источник astanatv.kz/kz/
Бес жұлдызды түрме: Қазақстанда фитнес залы мен сахнасы бар колония салынбақ
«Головкиннің мұрагері»: Сұлтан Зәуірбек Ұлыбританияда қарсыласын бірінші раундта нокаутқа түсірді
Жамбыл облысында "Дала сұңқары-2024" оқу-жаттығуы басталды
Кто спускает указания правительству и парламенту?
Ақсуда 16 жастағы қызды көлік қағып кетті
«Головкиннің мұрагері»: Сұлтан Зәуірбек Ұлыбританияда қарсыласын бірінші раундта нокаутқа түсірді
Жамбыл облысында "Дала сұңқары-2024" оқу-жаттығуы басталды
Синоптиктер 17 өңірде ауа райына байланысты ескерту жасады
«Иттігімді кешірмеймін»: әнші Медеу Арынбаев өкінішін айтты
Қосшыда тұрғын үйдің отын жағу бөлмесі өртенді
Илон Масктің спутниктері Жердің негізгі қабатын "жойып жатыр" – ғалымдар дабыл қақты
Жаңа Салық кодексінің жобасы жарияланды
Астаналық әйел дәрігердің телефонын сындырып тастаған
Шымкентте 75 оқушы ант қабылдап, кадет атанды
Мас күйде күйеуін пышақтап өлтірген әйелге сот үкімі шықты
Қазақстандық садақшылар Түркиядағы әлем кубогының финалына шықты
"Анаңды кәрілік жұтып бара жатқанын көру де – ауыр". Желі қолданушылары тағы бір видеоны көріп, "жылап алды"
Қазақстандық садақшылар Түркиядағы әлем кубогінің финалына шықты
Зейнет жасы төмендей ме - министр жауап берді
Алматы облысының Ават ауылында су басу қаупі жоқ
Шахматтан әлем чемпионы атанған Қазыбек Нөгербекке автокөлік сыйға берілді
"Ауыл" партиясының кезекті съезі өтті
«Иттігімді кешірмеймін»: әнші Медеу Арынбаев өміріндегі өкінішін айтты
Түркістанда Neke tour республикалық байқауы аясында жас жұбайлардың некелері қиылды