Ырысхан Мұсаұлының «Тауан» драмасындағы Құнанбай бейнесі
Ирландия әдебиеті - Еуропадағы үшінші көне әдебиет
ҚАЛА ЖӘНЕ ӨРКЕНИЕТ
Түркістан әдебиетіндегі постколониалды сын
«Күлтөбе» бүгінгі проза: жас қалам – жаңа роман
Думан Рамазанның «Көш» әңгімесінің көркемдік-аксиологиялық ерекшеліктері
Әбіш Кекілбаев. Қайсарлық
Перформансқа толы қазақ қоғамын обьективті оқу
Сабыр Адай. «Амал» – алаштың тойы...
Мөлдір Төлепбай. Бәрінің мақсаты – бір адамзат үшін
Файзулла Төлтай. Палестина: күздің қоңыр тыныштығын бұзған шуыл
Амангелді Кеңшілікұлы. Батыстың соңғы классигі
Серік Нұғыман. Қазақ әдебиетінің міндеті – қазақтыңкөркем бейнесін жасау
Ғалымбектің қолтаңбасы
Ғалымбектің қолтаңбасы
Атадан туған аруақты ер
Постколониализмнің соңы: субалтерннің қайта тірілуі
Энни Эрноның «қарапайым құмарлығы» және контекстегі әйел бейнесі
Йокнапатофа тозағының тұтқыны
Бақытжан Қаратаевтың туғанына 160 жыл
Йокнапатофа тозағының тұтқыны
Мақпал Оразбек. Қазақ әдебиетіндегі қалалық жасөспірімдер образы
Мұхтар Мағауиннің «Қыпшақ аруы» повесіндегі мистикалық хронотоп
Әлмира Қали. Думан Рамазан әңгімелерінің поэтикасы
Профессор Халел Досмұхамедов
Қиянат үстіне құрылған тәрбие жайлы деконструкциялық оқу
Сөзі жоғалған жұрттың өзі де жоғалады
Постмодернизм және біз
Қойшыбек Мүбарак әңгімелеріндегі уақыт пен кеңістік бірлігі
Жар жағалаған жалғыз
Шолпан – еркіндік символы
Қытайдағы этникалық орыстардың өмірі
Жамбыл өлеңдеріндегі нақыл сөздер
Абсурд театры Эжен Ионеско
Әр дәуірдің құнды шежіресі – есімдер мен атаулар
Пост-тарихи кезең: синди шерман және заманауи өнер
Әлмира Қали. Әдебиет шағын бір ортаның қызығушылығы ғана болып қалды
Бір нұсқалы үш мәтін
Бүгінгі әдебиеттегі мигранттар образы
Әкім Таразидың "Қорқау жұлдызы"
Қазақтың қара бурасы
Терминжасамның калькалау тəсілі арқылы ақпараттың беруі
Қазіргі әзірбайжан әдебиеті: «өлі үйі»
Қара шалдардың қайғысын емiп ер жеткен
Құдіретке тағзым
Оконквоның масасынан кейінгі «Халық адамы»
Күн отынан туғанмын...
Сұраған Рахметұлы. Ай таңбалы арғымақ