«Күлтөбе» бүгінгі проза: жас қалам – жаңа роман
Думан Рамазанның «Көш» әңгімесінің көркемдік-аксиологиялық ерекшеліктері
Әбіш Кекілбаев. Қайсарлық
Перформансқа толы қазақ қоғамын обьективті оқу
Сабыр Адай. «Амал» – алаштың тойы...
Мөлдір Төлепбай. Бәрінің мақсаты – бір адамзат үшін
Файзулла Төлтай. Палестина: күздің қоңыр тыныштығын бұзған шуыл
Амангелді Кеңшілікұлы. Батыстың соңғы классигі
Серік Нұғыман. Қазақ әдебиетінің міндеті – қазақтыңкөркем бейнесін жасау
Ғалымбектің қолтаңбасы
Ғалымбектің қолтаңбасы
Атадан туған аруақты ер
Энни Эрноның «қарапайым құмарлығы» және контекстегі әйел бейнесі
Постколониализмнің соңы: субалтерннің қайта тірілуі
Йокнапатофа тозағының тұтқыны
Йокнапатофа тозағының тұтқыны
Бақытжан Қаратаевтың туғанына 160 жыл
Мақпал Оразбек. Қазақ әдебиетіндегі қалалық жасөспірімдер образы
Мұхтар Мағауиннің «Қыпшақ аруы» повесіндегі мистикалық хронотоп
Әлмира Қали. Думан Рамазан әңгімелерінің поэтикасы
Профессор Халел Досмұхамедов
Қиянат үстіне құрылған тәрбие жайлы деконструкциялық оқу
Сөзі жоғалған жұрттың өзі де жоғалады
Қойшыбек Мүбарак әңгімелеріндегі уақыт пен кеңістік бірлігі
Постмодернизм және біз
Жар жағалаған жалғыз
Шолпан – еркіндік символы
Қытайдағы этникалық орыстардың өмірі
Жамбыл өлеңдеріндегі нақыл сөздер
Абсурд театры Эжен Ионеско
Пост-тарихи кезең: синди шерман және заманауи өнер
Әр дәуірдің құнды шежіресі – есімдер мен атаулар
Әлмира Қали. Әдебиет шағын бір ортаның қызығушылығы ғана болып қалды
Бір нұсқалы үш мәтін
Әкім Таразидың "Қорқау жұлдызы"
Бүгінгі әдебиеттегі мигранттар образы
Қазақтың қара бурасы
Терминжасамның калькалау тəсілі арқылы ақпараттың беруі
Қазіргі әзірбайжан әдебиеті: «өлі үйі»
Құдіретке тағзым
Қара шалдардың қайғысын емiп ер жеткен
Оконквоның масасынан кейінгі «Халық адамы»
Күн отынан туғанмын...
Сұраған Рахметұлы. Ай таңбалы арғымақ
Түркіменстанның қазіргі прозасы
ЖАК ДЕРРИДАНЫҢ «ҚҰДАЙЫ ҚОНАҒЫН» КҮТУ
Орталық Азиядағы көркем әдебиеттің цифрлану жағдайы
«Ақбілек» романы – қазақ әдебиетінің ренессанс кезеңіне жеткенінің көрінісі